فروشگاه ایرانیکان
اسرار موفقیت در تجارت و بازار
گنج یابی، باستان شناسی و دفینه
آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه ، زیرخاکی و تاریخ

اسرار موفقیت در تجارت و بازار

اکثر افرادی که قصد دارند به تاجری سودآور و موفق در تجارت تبدیل شوند، بهتر است چند لحظه برای خواندن این عبارت ها وقت بگذارند:
"برای موفقیت در تجارت برنامه ریزی کنید وگرنه تجارت برای شما برنامه ریزی خواهد کرد."  و "سعی کنید ضررها و بدهی‌های تان را در کم ترین مقدار نگه دارید."

10 قانون برتر برای موفقیت در تجارت

به نظر می رسد بسیاری از تاجران تازه کار به نکته های اطلاعاتی در حوزه تجارت توجه و عمل نمی کنند. اغلب این تاجران تنها قصد دارند بدانند چگونه باید نمودارهای مالی شان را تنظیم کنند تا پول بیشتری به دست آورند.  اگرچه برای موفقیت در تجارت، یکی از مواردی که دانستن آن اهمیت ویژه ای دارد؛ پایبندی به مجموعه ای از قوانین است که در حوزه حساب های معاملاتی قرار دارند؛ اما قوانین دیگری نیز به تنهایی اهمیت خاص خود را دارند و هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند، اثرات بسیار چشمگیری را بر جای می گذارند.

با توجه به تاثیر برخی قوانین مهم در تجارت ها بر آن شدیم تا در این مقاله شما را با 10 قانون مهم برای رسیدن به موفقیت هر چه بیشتر در حوزه تجارت آشنا سازیم. به جرأت می توان گفت با بکارگیری این قوانین، هر تاجری می تواند احتمال موفقیت خود در تجارت و بازار را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

قانون شماره 1: همیشه از یک برنامه تجاری استفاده کنید

معمولاً در یک برنامه تجاری مجموعه ای از قوانین نوشته شده است که ورود، خروج و معیارهای مدیریت پول را مشخص می کند. بنابراین استفاده از یک برنامه تجاری اگرچه وقت گیر است اما به راحتی برای تاجران امکان مدیریت امور را فراهم می کند. بهتر است قبل از ریسک کردن در صرف هزینه ها با کمک نرم افزارهای مربوطه، یک ایده تجاری را امتحان کنید. شبیه سازی کردن و اعمال ایده های تجاری با کمک این نرم افزارها به تاجران این اجازه را می دهد که بدانند برنامه تجاری شان با دوام و منطقی است یا خیر؟ چرا که اگر یک طرح تجاری، خوب و ماندگار باشد؛ از همان ابتدا توسط نرم افزارهای مربوطه شبیه سازی شده و نتایج خوبی را نشان می دهد؛ بنابراین تاجر متوجه خواهد شد که این برنامه می تواند در دنیای واقعی تجارت نیز استفاده شود.

توجه کنید که ویژگی انسانهای موفق در کسب درآمد اینترنتی یا واقعی فرقی ندارد کدام باشد ، داشتن یک برنامه منظم ، منسجم و یک استراتژی دقیق و کاملا مشخص می باشد.

بنابراین می توان گفت در قدم اولT رمز موفقیت تان این است که برای تجارت خود برنامه ریزی کنید. با در نظر گرفتن معاملات خارج از طرح و برنامه تجاری، حتی اگر آنها به موفقیت بیانجامند، به عنوان یک تجارت ضعیف در نظر گرفته می شوند و هر گونه انتظاری را از برنامه تجاری از بین می برد.

قانون شماره 2: با تجارت مانند یک کسب و کار رفتار کنید

برای رسیدن به موفقیت در تجارت، باید با تجارت مانند یک کسب و کار نیمه وقت یا تمام وقت، نه مانند یک سرگرمی یا شغل برخورد شود.  اگر تجارت به عنوان یک سرگرمی تلقی شود، چون هیچ تعهد واقعی برای آن وجود ندارد، می تواند برایتان بسیار گران تمام شود. اگر هم به عنوان یک شغل تلقی شود می تواند برایتان ناامید کننده باشد؛ چون هیچ حقوق و درآمد منظمی وجود نخواهد داشت.
تجارت یک کسب و کار است که باعث به وجود آمدن هزینه ها، بدهی ها، مالیات ها، بلاتکلیفی، استرس و ریسک می شود. بنابراین به عنوان یک تاجر، شما اساساً صاحب یک کسب و کار هستید و باید استراتژِی ها و تحقیقات تان را برای به حداقل رساندن پتانسیل کسب و کارتان انجام دهید.

قانون شماره 3: از تکنولوژی به سود خودتان استفاده کنید

تجارت کردن، کسب و کاری رقابتی است و به نفع هر تاجری است که به نحو احسن از تکنولوژی در جهت پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده کند. برنامه های نموداری به تاجران اجازه می دهند تا روش های بسیاری را برای مشاهده و تجزیه و تحلیل بازارها داشته باشند. به طور مثال شبیه سازی کردن یک ایده تجاری با داده های تاریخی پیشین امری است که از هر ضرر و زیانی در تجارت جلوگیری می کند بدون این که به ناامیدی و استرس ختم شود.

یا به روز شدن بازارها با تلفن های همراه هوشمند این امکان را فراهم می کند تا بر معاملات در هر نقطه ای نظارت داشته باشیم. حتی تکنولوژیکه امروز از آن به عنوان یک امتیاز استفاده می کنیم مانند اتصال اینترنتی با سرعت بالا می تواند عملکرد تجاری را تا حد زیادی افزایش دهد. با استفاده کردن از تکنولوژی به نفع تجارت تان و ادامه دادن به جریانات تجاری خود می توانید به موفقیت در تجارت نزدیک تر شوید.

قانون شماره 4: از سرمایه تجاری تان حفاظت کنید 

 

صرفه جویی در پول برای تأمین مالی یک حساب تجاری، نیازمند تلاش و زمان زیادی است. حتی ممکن است بعداً این امر سخت تر یا غیرممکن باشد. در این جا نکته مهم آن است که حفاظت از سرمایه تجاری تان به این معنی نیست که درهیچ معامله ای شکست نخورید. همه ی تاجران در معاملات شکست می خورند، چرا که این بخشی از کسب و کار است. اما لازم است بدانید حفاظت از سرمایه مستلزم هر ریسک غیر ضروری و انجام دادن هر کاری برای حفظ کسب و کار تجاری تان نیست.

قانون شماره 5: به دانش جوی بازارها تبدیل شوید

برای موفقیت در تجارت لازم است به عنوان آموزشی ادامه دار در مسیر تجارتی تان فکر کنید. تاجران نیاز دارند هر روز بر مسیر یادگیری تمرکز کنند. چون هر مفهومی دانشی پیشین را نیاز دارد، مهم است که بدانید درک بازارها و همه پیچیدگی های آن یک فرایند مداوم و مادام العمر است. 
تحقیقات مداوم به تاجران این اجازه را می دهد که حقایق مختلفی را بیاموزند؛ مانند آنچه که گزارش های اقتصادی مختلف به آن اشاره می کند. تمرکز و مشاهده بیشتر اجازه می دهد تا تاجران امور بسیاری را در حرفه خود به دست آورند و تفاوت ها را یاد بگیرند.

این چیزی است که به تاجران کمک می کند تا متوجه شوند که چگونه آن گزارشات اقتصادی بر بازاری که در آن تجارت می کنند تاثیر می گذارند. سیاست های جهانی، حوادث، اقتصادها، حتی آب و هوا  همگی در بازار تاثیر می گذارند؛ چرا که محیط بازار پویا است. بنابراین بیشتر تاجران موفق گذشته و آینده ی بازارها را درک می کنند و برای کسب موفقیت در تجارت با آمادگی بهتری با آینده روبرو خواهند شد.

قانون شماره 6: ریسک تنها چیزی است که می توانید از دست بدهید

قانون شماره 4 اشاره می کند که تامین مالی یک حساب تجاری می تواند یک روند طولانی باشد. بنابراین یک تاجر باید حساب بسیار دقیقی از مخارج خود داشته باشد و برای پول موجود در حساب تجاری خود ارزش بالایی قائل شود. 
در واقع باید گفت پول موجود در یک حساب تجاری نباید برای تحصیل کالج فرزندان یا پرداخت وام مسکن و بسیاری موارد شخصی دیگر اختصاص داده شود.

تاجران هرگز نباید به خودشان اجازه بدهندکه پول را برای تعهدات مالی دیگری صرف کنند. اگر چنین نباشد باید آمادگی از دست دادن همه ی پول موجود در حساب تجاری شان را داشته باشند. اما به عنوان یک تاجر لازم است بدانید از دست دادن پول ضربه ای بزرگ در مسیر رسیدن به موفقیت در تجارت خواهد بود.

قانون شماره 7: یک روش تجاری و اصولی بر اساس حقایق تهیه کنید

تهیه ی یک روش تجاری اصولی وقت گیر است؛ اما ارزشش را دارد. ممکن است باور"کلاهبرداری های تجاری" که در اینترنت مانند "چاپ پول" رایج هستند، وسوسه انگیز باشد. اما حقایق باید الهام بخش توسعه یک طرح تجاری باشند، نه احساسات و امید. تاجرانی که عجله ای برای یادگیری ندارند معمولاً زمان بیشتری را صرف مرور تمام اطلاعات موجود در اینترنت می کنند.

این را در نظر بگیرید که اگر کار جدیدی را آغاز کنید احتمال این که نیاز باشد یک یا دو سال در کالج یا دانشگاه به تحصیل بپردازید زیاد است تا بتوانید برای یک موقعیت در زمینه ای جدید که واجد شرایطش هستید، درخواست دهید. انتظار می رود یادگیری چگونگی انجام تجارت و موفقیت در تجارت نیز زمان قابل ملاحظه ای را برای تحقیق و مطالعه نیاز دارد.

قانون شماره 8: همیشه از یک تعیین کننده حد ضرر یا استاپ لاس استفاده کنید

یک مشخص کننده حدود ضرر می تواند مقدار ریسکی را که هر تاجر مایل به قبول آن در هر معامله است؛ مشخص کند. یک استاپ لاس می تواند یک مقدار یا درصد دلار باشد اما هر دوی آنها راهی برای محدود کردن حضور تاجران در طول معامله هستند.  استفاده از استاپ لاس برخی از احساسات را از تجارت می گیرد، چون ما می دانیم که تنها مقدار ایکس را در هر تجارت مشخص از دست خواهیم داد.

نادیده گرفتن استاپ اس، حتی اگر منجر به پیروزی در تجارت نشود، عمل درستی نیست. اما اگر در صورت استفاده از استاپ لاس باز هم در تجارت تان شکست خوردید، در صورتی که با قوانین برنامه ی تجارت هماهنگ باشد باز هم خوب است. زمانی که ترجیح می دهید از همه معاملات با سود بیرون بیایید، اصلا واقع گرایی نیست. استفاده از یک استاپ لاس محافظت شده به شما اطمینان می دهد که میزان ضرر و ریسک تان محدود شده باشد تا با قوای بهتری در مسیر موفقیت در تجارت قدم بگذارید.

قانون شماره 9: آگاه باشید که چه زمانی باید تجارت را متوقف کنید

دو دلیل برای متوقف کردن تجارت وجود دارد، یکی برنامه تجاری بی فایده و دیگری یک تاجر بی تعهد

یک برنامه تجاری بی فایده، زیان های بسیار زیادی را نسبت به امور تجری در این مسیر ایجاد می کند. بازارها ممکن است تغییر کنند و نوسانات موجود در یک سرمایه گذاری ساده ممکن است کاهش یابد، اما یک برنامه معاملاتی ساده آن گونه که باید و انتظار می رود انجام نمی شود. یکی از منافع برنامه تجاری، ایجاد نظم در کار است. بنابراین احتمالاً زمان آن رسیده تا دوباره برنامه تجاری خود را بررسی کنید و یا اندکی تغییرات در آن، دوباره تجارت خود را با برنامه تجاری جدیدی از سر بگیرید. یک برنامه تجاری ناموفق، مشکلی است که نیاز است تا حل شود. اما گفتنی است که این لزوماً پایان کسب و کار تجاری شما نخواهد بود.

یک تاجر بی تعهد کسی است که توانایی دنبال کردن برنامه تجاری خود را ندارد. استرس های بیرونی، عادت های بد و فقدان فعالیت بدنی می توانند به این مشکل دامن بزنند. تاجری که در زمینه موقعیت در تجارت در جایگاه خوبی نیست باید فرصتی برای حل مشکلات شخصی خود مانند سلامتی، استرس و موارد دیگر بیابد تا این مسائل مانع موثر بودن وی نشوند. در نهایت می توان گفت بعد از روبرو شدن با هر سختی و مشکلی، تاجر می تواند معاملاتش را از سر بگیرد.

قانون شماره 10: در مورد تجارت تان واقع بین باشید

زمانی که به شرح حال یا داستان موفقیت در کار و زندگی افراد موفق و کاربلد دقت می کنید متوجه می شوید که علیرغم داشتن رویاهای بزرگ ، بسیار واقع بین بوده اند و بر اساس واقعیات موجود رفتار می کردند.

این مهم است که در زمان تجارت بر تصویری بزرگ از آینده تجارت خود متمرکز بمانید. اما از دست دادن یک معامله نباید شما را متعجب کند چرا که این نیز بخشی اجتناب ناپذیر از یک تجارت است.  به همین ترتیب، تجارت برنده گامی در راستای تجارت سودآور است و این سود انباشته حاصل از تجارت است که تفاوت ایجاد می کند. زمانی که یک تاجر پیروزی ها و شکست ها را به عنوان بخشی از کسب و کار می پذیرد احساسات تاثیر کم تری بر اجرای تجارت دارند. این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم در مورد یک تجارت بسیار پررونق هیجان زده شویم، اما ما باید در نظر داشته باشیم که تجارت شکست خورده هم زیاد از ما دور نیست.

هدف گذاری واقع بینانه قسمت مهم حفظ تجارت برای آینده است. اگر یک تاجر حساب معاملاتی کوچکی داشته باشد نباید انتظار درآمد و سود زیادی داشته باشد. بازگشت 10درصدی از حساب 10000دلاری از بازگشت 10درصدی حساب 1000000دلاری با هم تفاوت دارند. با آنچه که دارید کار کنید و همیشه در مسیر موفقیت در تجارت محتاط و واقع بین باشید.

سخن آخر  موفقیت در تجارت

درک اهمیت هر کدام از این قوانین تجاری و نحوه همکاری آنها با هم می تواند به تاجران کمک کند تا تجارت و کسب و کار قابل قبولی را به وجود آورند. تجارت کار سختی است و تاجرانی که نظم و صبر را برای پیروی از این قوانین پیش می گیرند می توانند شانس موفقیت در تجارت را برای خود در عرصه  بسیار رقابتی افزایش دهند.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




ارسال توسط گنج بزرگ

قوانین طلایی موفقیت در کسب و کار و تجارت

برای كامیابی در کار باید با مشكلات  و فراز و نشیب های زندگی مبارزه نمود ؛ پس هیچگاه بـر اثـر بروز سختی ها و شكست ها نـاامید نشوید: روند زندگی و کار به بازی فوتبال می ماند كه تا آخرین دقیقه مـمـكـن است سرنوشتش تغییر كند.

اگر شما به خودتان ایمان داشته باشید هیچ چیز نمی تواند سـد راهتان شود. حـتی جملات دلسرد كننده نزدیكترین كسانتان نیز نخواهد توانست شما را از حركت باز دارد.

در این جا 20 قانون طلایی كـه شـمـا را در طـی مسیر یاری می رساند، بیان شده است.

1- حتی رئیس هم باید آستین هایش را برای كار كمی بالا بزند.

زیردستان خـود را وادار بـه انـجـام كـاری نـكنید كه خودتان تاكنون انجامش نداده اید یا رغبتی به انجام دادنش ندارید. اگر رئـیس یا سـردسته گروهی هسـتـیـد باید خودتان سرمشق و الگوی دیگران قرار بگیرید ، آنگاه دیگر کسی در انجام كار با شما بحث نخواهد كرد.

2- اندکی شـانـس و اقبال، بهتر از كوهی از دانش و خردمندی است.

شما هر قدر هم که زیرك و باهوش باشید لحظاتی در زنـدگـی وجـود دارند كه باید خودتان را آماده رویـارویـی بـا آنـهـا كـنـیـد. حتـی یـك مـرد خـردمند و دانا نیز پاهایش روی یخ لیز می خورد. هیچگاه اهمیت زمان و مكان مناسب انجام كارهایتان را دست كم نگیرید.

اگر چه خودم زیاد اعتقادی به شانس و اقبال ندارم ولی باز در درونم چیزی است که برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی و یا واقعی گاهی نیاز به شانس و اقبال دارید.

3- در ازای هر سخنی كه می گویید، اجـازه دهید دشمنتان (یا رقیبتان) 10 سخن بگوید.

هر قدر كـه شـما بـا سخنان خود اطلاعاتی را برای رقیب یا دشمنتان آشكار و افشا کنید، وی قدرت بیشتری برای ضربه وارد كردن و صدمه زدن به شما در اختـیـار خواهد داشـت. بگذارید رقیبتان سخن بگوید چون داشتن «اطلاعات» قدرت است و آن كه اطـلاعات دارد می تواند ویرانگر باشد.

4 - پول نقد، پول نقد است حتی اگر از شكم فیل بیرون بیاید.

زمانی كه شما اسكناس در دست دارید هیچ «اما» و «اگر»ی وجود نخواهد داشت : تـنها پول نقد است كه وجود دارد. چك همیشه در معرض بـرگـشـت خـوردن است و كـارت اعتـباری هـم مختص آدم های زودباور؛ اما پول نقد همواره پول نقد است.

5 - هیچگاه 100% هیچ چیز را برای هیچكس برملا نكنید.

اگر خیال دارید میلیونر شوید بهتر است هیچگاه تمام جزئیات برنامه و نقشه خود را به كسی نگویید. همواره چیزی را نزد خودتان نگاه دارید. اگر مجبور به افشای آن شدید تنها 75 تا 90 درصد آن را برملا سازید. همان 10%از شما حفاظت خواهد كرد (و همچنین ضمانت می کند كه آن ایده متعلق به شماست).

6 -هنگام خشم و عصبانیت، تصمیم نگیرید.

آدم های باهوش و محـتـاط نیک می دانند كه برای درست اندیشیدن به آرامش ذهن  نیاز دارند. هنگامی كه عصبانی  هستید، از روی خشم  و غضب ، و نـه از روی مـنطق صحبت خواهید كـرد. احـسـاسـات و هیـجـانات خـود را كنترل كنید . این یكی از مهمترین قوانین است. زمانی كه عصبانی  هستید تهدیدهایی می كنید كه قادر به عملی كردن آنها نیستید یا تصمیماتی اتخـاذ می كنید كه در آیـنده پشیمانی به بار خواهند آورد.

7- مرد است و قولش.

هیچگاه نباید زیر قولتان بزنید. همواره سر قول و حـرفـتان بمانید ( البته بهتر كه هیچگاه قولی به كسی ندهید ولی معلوم است كه بعضی ها نـمـی تـوانـنـد جـلوی خودشان را بگیرند). درست زمانـی كه طرف مقابل دیـگر بـه شـما اعـتـماد  نـداشـته باشد همان لحظه است كه او را از دست داده اید.

8- دهانـتـان را بـسـتـه نـگاه داریـد و اگـر مـجبور به گفتن دروغ هستید، ساده و مختصر بگویید!

اگر حـرف و سـخن خـوشـایـند و جـالبـی بـرای گـفتن ندارید بهتر است كه اصلاً هیچ چیز نگویید. حتـی اگـر حـرفـی بـرای گـفـتـن داریـد آن را بـازگـو نـكنید چرا كه سرانجام سبب افشای موضوعی می گردد كه فردی كه از آن مطلع می گـردد، قادر است از آن برای ضربه وارد كردن به شما استفاده كند. اگر دهانتان بـسته باقی بماند، اشتباهات همان جایی خواهند رفت كه دایناسورها رفتند.

یکی از بزرگان تعریف می کرد که با رشد و توسعه کسب و کار اینترنتی گاهی لازم است که انسان گفتار متمایز در کسب درآمد اینترنتی داشته به این مفهوم که درست و مختصر و دقیق بگوید و از زیاده روی پرهیز کند.

9- بهترین روش برای جاخـالی دادن از تیرهای رقبا آن است كه هیچگاه در تیررس آنان قرار نگیرید.

هرگز خود را در موقعیت های دردسر ساز قرار ندهید. (هیچـگاه با رقیب سرسخت خود در یک محل قرار نگیرید تا او نتواند مستقیماً سر شما را نشانه بگیرد.)

10- حواستان را جمع کنید: گاهی اوقات رقبای شما وقتی می بینند که توان مقابله منصفانه با شما را ندارند ، قوانین بازی را به نفع خود تغییر می دهند یا کلاً آنها را نقض می کنند.

اشخاصی که همواره خواهان پیروزی هستند گاه به جای رعایت قوانین بازی ، از قوانین جانبی و میان بر استفاده می کنند.

11 - هرگز خیانت و خائن را به آسانی نبخشید.

برخی عادت دارند از گناه  و تقصیر گناهكار به راحتی بگذرند و او را مورد بخشش قـرار دهنـد، كه این عمل باعث ترغیب فرد خاطی به تكرار عمل خویش خواهد شد.

12- هـرگـاه مـردد بـودید كـه آیا بهتر است دشمنتـان از شـمـا هراس داشته باشد یا آنـكـه مـورد احـترامش باشید همیشه گزینه ترس را برگزینید

.

محترم بـودن فـوق الـعـاده عالی است امـا عـنـصر ترس بهتر از آن است. ترس  بازدارنده بهتری نسبت به مورد احترام بودن است چون دشـمـن را در مسـیر خـود متوقف می كند.

13- كنار هر مرد موفقی یك زن موفق وجود دارد.

هر مردی برای كسب موفقیت  به پایداری و استقامت یك زن بزرگوار نیاز دارد. یك مرد بدون خانواده، یك مرد كامل نخـواهد بود. در مـقـابـل، یـك هـمـسر بـد و نـامـنـاسب شـما را از شكوفایی استعدادها و قابلیت هایتان باز می دارد.

14- هیچ چیز پایدار و همیشگی نیست.

به خاطر بسپارید : از عشق  گرفته تا ثروت ، مـوفقیت در تجارت ، زیبارویی و حتی موهای پرپشت سرتان ، هیچ یك پایدار نخواهند ماند.

15- هرگاه به نبرد كسی می رویــد، همیشه ضربه اول را شما بزنید ، و چنان محكم و با قدرت هم بزنید كه به ضربه دیگری نیاز نداشته باشید.

هنگامی كه منازعه و درگیری اجنتاب ناپذیر است ، همیشه اولین ضربه را شما وارد كنید. با ایـن عـمل دشـمـن و حـریف را غافلگیر می كنید و اگر ضربه شما به اندازه كافی محكم و كاری باشد، می توانید دشمنتان را كاملاً کله پا كنید.

16- هـرگـاه خـواسـتید اقدام به انجام كاری كنید، همواره مدت زمان مـحـقـق گشـتن آن را بیشتر، و پاداش و ثـمـره آن را كمتر برآورد كنید.

حـتـی بـهترین طرح ها و نقشه ها ممكن است بی ثمر و نافرجام گردد. اغـلـب اوقـات مـا به مـنـظور دسـتـیابـی  بـه خـواسـتـه هایمان ملزم به تلاش و كوشش هستیم و این بدان مفهوم است که همواره باید صبور  و شـكیـبا  باشیم. دست بالا گرفتن كار و دست كم گرفتن پاداش آن سبب می گردد شما هیچگاه مأیوس و ناامید نشوید.

17- دوستانتان را نزدیك خود نگاه دارید، دشمنانتان را نزدیكتر.

مردم همیشه در درك این گفته دچار سوء تفاهم می شوند، یـعنی می پندارند باید رفاقت صمیمانه ای با دشمنانشان داشته باشند. امـا واقعیت آنست كه شما باید منتـهـای تـلاش خـود را بكنید تا اعمال و حركات دشمنانتان را تحت نظر خویش داشته باشید. مثلاً ترتیبی بدهید که از اقدامات وی آگاهی داشته باشید، افكارش را پیش بینی کنید و از نـقـاط ضعفش كمال استفاده را ببرید.

18- برای «پول درآوردن» باید پول خرج كرد.

اگر پولی را خرج می کنید و بعد هزینه آن پول  ، سود بیشـتـری را عایدتان خواهد كرد، پس نگران پول خرج كردن نباشید. اگر ایده ای برای تجارت و كسب و كار دارید ، از بـانك وام بگیرید. بـه كارمندان خود حقوق و دستمزد شایان توجه بدهید، بـرای مـشـاوره با متخصصین و جویا شدن از رهنمودهایشان پول پرداخت كنید. به این ترتیب اگر شـما كـاسـب یـا تـاجـر بـاهـوشـی بـاشـیـد همیشه در اوج خواهید بود.

شما هر قدر هم که زیرك و باهوش باشید لحظاتی در زنـدگـی وجـود دارند كه باید خودتان را آماده رویـارویـی بـا آنـهـا كـنـیـد. حتـی یـك مـرد خـردمند و دانا نیز پاهایش روی یخ لیز می خورد.

19- «متمركز بودن» و «پشتكار» دو عنصر حیاتی موفقیت هستند.

اگر شما به خودتان ایمان داشته باشید هیچ چیز نمی تواند سـد راهتان شود. حـتی جملات دلسرد كننده نزدیكترین كسانتان نیز نخواهد توانست شما را از حركت باز دارد.

20- هیچكس شكست ناپذیر نیست.

ثروت نمی تواند ضامن شكست ناپذیری و وفـاداری باشد. كـافی اسـت كمی مغرور و از خود راضی شوید آنگاه خواهید دید كه نزدیكترین دوستانتان نیز از شما روی برمی گردانند.

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه های ...

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها(شناخت گنج یابی)

دانلود کتاب رمز گشایی جوغن ها، کتاب گنج یابی و آشنایی با دفینه ها +تصویری کاسه ها و جوغن ها شناخت جوغن ها در گنج یابی بسیار مهم است چون: يکي از بيشترين علايمي که در ايران عزيز وجود داره سنگ کاسه و جوغنها هستند کاسه ها به طور معمول نشانه قبر هستند اما بعضي مواقع تفسير ديگري نيز ...

دانلود کتاب گنج باستان (آموزش دفینه یابی)

دانلود کتاب گنج باستان ، شناخت شیوه های گنج یابی و دفینه با تصاویر کتاب گنج باستان مطلب و تصاویر مستدل و جمع آوری شده در مورد دفینه و اماکن باستانی و شیوه های شناخت گنج و دفینه یابی می باشد. این اطلاعات با ارزش و کمیاب، مجموعه مطالعات تجربی و نیز استخراج از کتابهای نایاب و ...

دانلود کتاب دویست نشانه دفینه و گنج

کتاب 200 نشانه دفینه ،منبعی ارزشمند برای شناسایی و آگاهی از دویست علامت، سمبل و نشانه در گنج یابی و بهترین راهنما برای درک مفاهیم گنج نامه ها و نسخه های دفینه می باشد. در کتاب دویست نشانه دفینه و گنج ، علائم و دفینه ها با تصویر واضح طراحی شده و طی جدول بندی منظم و علمی معنای ...




ارسال توسط گنج بزرگ